Welpen
van 7 - 11 jaar (groep 4 t/m 7)
zaterdagochtend, 10:00 - 12:00 uur

Vind jij gezelligheid, vrienden maken, buitenspelen, vuur maken, op kamp gaan en op pad gaan in de natuur ook zo leuk? Dan is de welpen echt iets voor jou!

De opkomsten vinden plaats in het Bergense bos, waar we allerlei leuke spelletjes en activiteiten doen. Om goed aan te sluiten bij ieder zijn interessen, proberen wij een gevarieerd programma aan te bieden. Van vuur maken tot schilderen, van de boswachter helpen tot leren over EHBO en nog veel meer. Ook gaan wij af en toe op excursie naar bijvoorbeeld het strand, de dierentuin of het zwembad. We zijn dus bijna altijd buiten!

Ook gaan we elk jaar op zomerkamp. Wij gaan dan een weekje op kamp bij een scoutinggebouw in Noord-Holland of daar in de buurt. Natuurlijk moet hiervoor wel geoefend worden. Dit doen we door twee keer per jaar een weekendje te organiseren waarbij we een nachtje in ons eigen scoutinggebouw blijven slapen. Dit alles gebeurd onder leiding van ervaren en gediplomeerde leiding die vaak als kind ook al op scouting hebben gezeten.

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan een maitlje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en dan zien we je graag bij de opkomst!

Meer informatie lees je bij Lidmaatschap

ma di wo do vr za zo